Min natt...

Har haft en i stort sett sömnlös natt... Och ändå känner jag mig inte trött (ännu!).
Somnade en stund, drömde om R´s Iphone och alla knapparvilket gjorde mig irriterad så jag vaknade.
Detta hände ett flertal gånger.
Tillslut låg jag och tittade i taket ca 1 timme för att slippa se den där jävla telefonen när jag blunda.
Efter mycket om och men slumrade jag nog till en stund, men vaknade lika snabbt och kunde inte somna om då jag har mycket i huvudet just nu. (Jävla piss helvete).
När jag äntligen kan slappna av igen och klockan är nästan 4.45 på morgonen...
då börja min lilla (jävla) katt...

HON ska minsann inte sova mer, utan vill busa. Hoppar upp i sängen och ner på golvet lika fort igen, attackera fötter, jamar för att få uppmärksamhet o.s.v

ORKA!!!

När R går till jobbet vid 6 somnar jag tillslut ... Men klockan 6.45 ringer hans mobil som han lämnat hemma... Det är hans son som bara vill ringa och prata lite.
Då brann det i mig, men jag tog ett djupt andetag och berättade (som 1000 gånger förr) att man ringer inte så tidigt på morgonen för att "prata" med folk om det inte hänt något.
Sen kunde jag inte somna om...


Av någon anledning har jag fått den här låten på hjärnan och den verkar inte försvinna... så varsågod.
Lill Lindfors - Jag tycker inte om dig.


BTW Vi har inget varmvatten på hela dagen idag,,, så nån varm dusch för frusna mig blir det inte.
Känner på mig att detta kommer att bli en UNDERBAR dag.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

se ljuset tjejen, annars blir det BARA mörkt där hemma ;)



Det kanske fanns nån positiv mening med att inte få sova ha ha ha

2009-05-19 @ 10:14:17
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här