Shopping, shopping.

Åh, vad jag längtar efter att få shoppa lite till mig själv igen.
Lite nya fina sommarkläder.
Har inte göra det på MÅNGA månader nu. Men snart är bebisen här och jag shoppa VANLIGA kläder igen.
Tänk att kunna prova skor igen. Just nu är jag så svullen på fötterna att jag inte har någon fotknöl, får inte på mig ett par skor ens. Usch det är verkligen inte roligt att se sig själv i spegeln just nu. Men snart är det över. ÄNTLIGEN.

 

(Har tjuvshoppat lite i smyg... men bara lite ;O)

Kommentarer
Postat av: Ida

Å så fina :)

2009-05-06 @ 21:09:05
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är så fin nu! Så roligt att få se din lilla mage.

Och fötterna......du får väl gå barfota!!!

Kramisar från mig....

2009-05-06 @ 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här