Anna Anka

Måste bara få säga hur patetisk jag tycker att denna stackars människa är!
Egentligen är det ju synd om henne, för hon måste ju sakna något i huvudet. Snälla lär henne tänka innan hon talar.
Eller varför inte lära henne hålla sig till sanningen? Hur gammal är hon egentligen? 38? Hahaha... Skulle inte tro det!

Någon som minns hennes andra plats i fröken sverige 1994? Inte? Kanske beror på att hon aldrig blivit 2:a i en fröken sverige tävling.

Det senaste var nog det värsta i alla fall...
Nu ska hon tydligen hyra en DVÄRG till barnen i jul.
Andra kanske hyr en tomte.

Sorry, men jag kunde inte hålla det inne...


Snygg?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

asG hyra en dvärg? hon e fan sjuk i huvudet!!!!! har jag alltid tyckt!!! å snygg är hon INTE

2009-11-28 @ 12:08:22
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här