Är det sant?

William somnade i sin pappas gamla vagga igår vid 20-tiden. Vid 21.30 bar R upp William till spjälsängen, sen sov han HELA natten och vaknade 6.20.
Jag vaknade vid 3 och sen vid 5 igen, tänk att man ställer in kroppen på vissa tider.
Blir nästan orolig om han inte vaknar när han brukar.
Skönt för honom att få sova hela natten för en gångs skull i allafall.
Måste försöka vänja honom av vid nattamningen också, ibland blir det 2-3 gånger per natt och jag vet att han INTE behöver äta så mycket min lilla heffaklump ;0).
Måste även börja byta ut lite amningsmål mot vanlig mål nu när han snart är 6 månader.
Gröt blir det varje kväll sen ett par veckor tillbaka så vi har ju i alla fall börjat.

Idag blir det nog fortsatt städning/rensning här hemma. Skönt när man får det klart, men först kaffe och lite frukost.

Vad ska ni hitta på idag?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här