Dagiskö

Nu har jag satt upp William i dagiskö, både på kommunalt dagis och privat.
Måste vara ute i god tid för att få det alternativet man vill ha.
Han ska inte börja förens augusti nästa år så vi har gott om tid på oss.
Usch, hur ska jag kunna lämna min lilla prins på dagis.
Det kommer säkert kännas konstigt att lämna bort MIN son för att ta hand om ANDRAS barn (jobbar på förskola).
Antar att man vänjer sig. Men som sagt, det är lååångt kvar tills dess.

William tar en nap nu (hoppas han sover länge idag. Under tiden ska jag göra mig iordning så det händer nåt här.
Nu får det vara färdigslappat för idag, ;0)


Mamma & Wille gos

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Helena

Har börjat fundera på hur det kommer att kännas när jag måste dela min uppmärksamhet mellan Mireille och jobbet... :P

2009-11-16 @ 13:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här