Oj, vart har dagen tagit vägen?

Oj, vart har dagen tagit vägen?
Efter att Anton kilat iväg till skolan skyndade jag att göra mig och William iordning för att gå till Öppna förskolan.
Det var inte så många där idag, men nog så trevligt.
Åt god fralla och drack kaffe. William var övertrött, men vägrade somna. Det var skratt och gråt på samma gång.
Idag hade vi en liten sångsamling för första gången. Medan de andra barnen satt ner hos sina mammor så skulle William stå upp och hoppa, som han alltid gör när det är musik. Inte nog med det så började han gapskratta och slutade inte innan vi sjungt klart. Kan ju tala om att han fick med sig de andra också. Min lilla pajas.


Williams kompis Mireille gjorde en helvändning brevid William på golvet idag och det såg precis ut som om dom skulle pussas. Sötisar.


När vi gick hem strax innan 12 somnade William i vagnen och när vi kom hem rullade jag ut honom på altanen.
Det var dagens första nap och den varade i 2 timmar.
Passade på att fixa ordning köket som jag sagt så länge nu. Skönt, nu är det klart!

Robbans syster har varit på besök och jag fick en fin födelsdagspresent!!! Jag ska få håret klippt!!!
Tack sötaste Lotta med familj.
Sen kom Anton hem då var det läxläsning samtidigt som köket gjordes klart och det lektes med William (har jag berättat att jag är bläckfisk?).
När R kom hem från jobbet åt vi middag, sen åkte jag och Anton för att hämta en gammal vagga som R´s farfar gjort när R var liten. William fick prova den när vi kom hem och han började genast att skratta.


Bus i pappas vagga... Den som William nu sover sött i...

Skönt att ha säng till William både uppe och nere nu.
Nu är klockan 21 och denna dagen har gått superfort. Ska kika lite på mina favvobloggar innan jag ska lägga mig.
Men först lite julmust.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mifflan

Hej! Det är så härligt med bebisar som hoppar och dansar :) Eftersom jag är rymiklärare så har jag liksom valt rätt i livet. Jag får se många som njuter av musik genom att röra på sig!



Jag hittade till din blogg via tjejblogg. Vi pingade efter varandra. Ha det gott!

2009-11-18 @ 21:19:04
URL: http://mifflan.blogsome.com
Postat av: Helena

Sötisar!

2009-11-18 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här