Gosdagen...

Fick sova en halvtimme när William sov middag (själv så han nästan 3 timmar), efter min nap kände jag mig utvilad och satte igång att tvätta fönster i vardagsrummet, så nu kan man till och med se ut genom mina fönster ;0)

När William sov fick passade Cosmoz på att gosa lite med matte (det händer inte varje dag)

Snålisen Cosmoz myser med matte.

Efter Williams middagslur var det dags för hans nya favvolek "Bita mamma". Det var då vi upptäckte att...
... det faktiskt kommit upp en liiiiiten, liiiiiten tand.

Älskade lilla ungen min

Givetvis blev det bus med brorsan innan han skulle plugga till sitt matteprov som är imorgon.


Grabbarna grus.

Nu sover den lilla och den stora ligger i sängen och läser, R sitter vid datorn och jag tittar på Ugly Betty.
Sen ska jag krypa ner i sängen och HOPPAS på massor av sömn inatt för imorgon är det babycafé igen.
Nu är William frisk så nu kan vi äntligen gå igen.

Sov gott!

Ciao!

_____________________________________________

Missa inte tävlingen som pågår här på bloggen just nu, där du kan vinna ett presentkort från FAMILJESMYCKEN.SE (värde 500kr)

Kommentarer
Postat av: amanda<33

fråga ngt i min frågestund snälla:)

2009-11-03 @ 20:47:05
URL: http://amandaallinger.webblogg.se/
Postat av: Helena

Grattis till tanden! Tjoho :-D

2009-11-03 @ 22:40:50
Postat av: JOLIN

ååh vilken söt bebis du har!:D

2009-11-03 @ 22:44:10
URL: http://joolins.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsvejs.

Mysmisse och grattis till tanden.

Jag har fönster som skulle behövas tvättas. (visslar) Så om du inte har något för dig kan du få ta en resa söderut och gå loss på dem.

;)

2009-11-04 @ 18:30:25
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här