Duracellbebisen...

Det ÄR en tand till på G...
Man märker att det kliar och gör ont, det tuggas på nappen och ibland kommer det lite tårar. Det tuggas även endel på mamman och pappan. Stackars liten. Kan tänka mig att det gör ont.
Nu vet jag att ett par sömnlösa nätter till väntas, men sen räcker det med nya tänder ett tag.
Konstigt nog är jag inte trött ännu. Det får bli en tidig kväll för min del idag.
William har precis somnat om igen (ett par timmar senare än vanligt).
Skönt att duracellbebisen får vila lite för här har det varit fullt ös mellan 8 och 9.
Största intresset just nu är att hoppa och klättra på mamma och pappa.
Lilla troll vad du utvecklas fort!


Det lyser bus i ögonen på William

Tråkväder ute, kallt och mulet och ska väl vara så hela veckan. Men sen då? Kommer det snö snart?
Det kan väl komma liiiite på min födelsedag nästa vecka i alla fall.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här