Godmorgon regn och huvudvärk.

Fy vad tråkigt det är att vakna upp till höstrusk. Kallt och blåsigt!
Det är dagar som dessa som man önskar att hunden gick på låda. Men tyvärr, han gör ju inte det.
Hoppas att regnet slutar så vi kan ta oss iväg till Cafét och hälsa på söta Kristine.

Ska strax väcka Anton som har sovmorgon idag, dom ska på utflykt till cosmonova idag.
Mackor, jos, risifrutti, äpple och bullar är packade och redo att ätas vid lunch.

William somnade SJÄLV i sin säng igår, jag försöker vänja honom vid det igen även om det är mysigt att han somnar brevid. När han var sjuk fick han ligga i vår säng då han hostade så och vaknade HELA tttiden.
Natten har varit bättre än på länge, men fortfarande vaknar William ofta och vill mest bara vara nära.
Kan små bebisar vara mörkrädd?

Hur sover era bebisar på natten?


Njut av dagen!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det där med sömn är en histora för sig i varje barnfamiljs hem tror jag =)

Mina har varit extrema. Men nu börjar min treåring sova bättre. Fast Lilleman vaknar ofta och mycket på nätterna. Hoppas innerligt att det vänder snart, man är ju trött jämt...

2009-11-05 @ 10:59:48
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här