Lång nap = underbart!

Vi har haft en riktig mysdag här hemma, inte gjort någonting och det har varit sååå skönt.
Kl. 11 kom R´s pappa och hans sambo förbi för att hämta en sak, alltid trevligt att träffa dom.
William var ganska lugn då han strax innan kört rally (baklänges) med gåstolen.
Oj vad skönt det var att sova middag idag!
William sov nästan i 3 timmar. Läste någonstans att sover bebisar bra på dagen så sover dom bra på natten (det ska ju bli spännande att se inatt).
Han somnade till och med SJÄLV i vaggan (efter lite gnällande) och sov där 2 timmar, sen sov han vidare på soffan brevid mig.
Skönt att jag med fick sova en stund, det var ett tag sen jag hade ro att lägga mig när William somnat, jag har alltid så mycket som "måste" göras då han sover, men idag släppte jag ALLT.

R kom hem tidigare idag och William blev som vanligt superglad!
Strax ska vi börja med middagen, ska bara komma på vad vi ska laga.
Visst är det typiskt när man har hela frysen full med mat!?!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Malin

SV

Det är kanon. Fast åker man från Liljeholmen måste man betala. För där går man in via tunnelbanan.

2009-11-24 @ 16:25:32
URL: http://purpelangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här