Regn och gratis buss för ensamma mammor...

Regn, regn, regn... Blir det någon snö iår?
Jag längtar så till snö och JUL.
Imorse vaknade William 6.30, han har blivit mycket lugnare på nätterna och sover tryggt och lugnt i SIN säng. Önskar bara att det gick att plocka bort nattamningen utan problem, men det blir väl bätttre med tiden. (Rom byggdes ju inte på en dag som man brukar säga.)

Hur gjorde ni?


Igår fick jag reda på att alla ensamma mammor med barnvagn åker gratis på SL-bussarna. Blev MYCKET förvånad. Detta ska ju absolut utnyttjas.


Ha en mysig dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Blondiie was here=)

sånt längtade jag som fan till att det skulle komma till göteborg, gratis buss altså, men icke sa nicke =( men nu är det bara å passa på för dig! kram

2009-11-24 @ 08:38:49
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Malin

Har man inte alltid åkt gratis med barnvagn på sl? Jag har ju gjort det i 7,5 års tid. Inte med samma barn dock ;-)

2009-11-24 @ 12:30:52
URL: http://purpelangel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här