Rosa morgon

Tidigt i morse när jag gick upp var himlen rosa ute, helskumt.
William har varit vaken sen 4.20 och somnade om NU, han var jättetrött (det är jag med).
Jag tror att det har blivit lite tokigt med nattrutinerna nu när William varit sjuk. Har ju försökt vänja honom till att bara äta EN gång per natt och ge honom nappen när han knorrar istället, men nu när han varit sjuk har han varit så ledsen varje gång han vaknat.


Så här rosa var himlen när jag var ute med hunden runt 6 i morse.

Idag kommer Anton och då är hela familjen samlad igen.
Nu ska jag se sista halvtimman på VAKNA! med the Voice på kanal 5

Ciao!

_______________________________________________

Missa inte tävlingen som pågår här på bloggen just nu, där du kan vinna ett presentkort från FAMILJESMYCKEN.SE (värde 500kr)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vilken vacker bild :)

Men jag är glad att jag varken har storm fast det blåser rätt duktigt här med eller behövde gå upp 4.20

Du är en vardagshjältinna om något. Men vad gör man inte för dem man älskar. :)

Nu blir det mer jobb. Kan någon spola fram till fredag tack :)

Kram ha det mys,

2009-11-02 @ 14:45:22
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här