Snart är det jul igen

Snart är det jul igen.
Längtar till man kan sätta upp ljusstakar och stjärnor i fönsterna, ljusslingor i busken utanför dörren och ljusslingan på altanen.
Jag längtar till pepparkaksbak och lussebullar, julmust, julgodis och köpa julklappar.

Kom precis på att jag inte äger någon adventsljusstake då jag slängt min. Dags att fixa en ny.
Eller göra en själv med ljus och fina snören på ett fint ljusfat?

Funderar på julklappar, vad ska man köpa till vem. Hur ska julkorten se ut i år?
Ska jag ta kort på barnen och göra egna julkort eller köpa färdiga?

Helt plötsligt blev det mycket att tänka på.

Jag ÄLSKAR julen!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här