Svininfluensavaccinering!

Jag vet att jag hela tiden sagt att jag INTE ska vaccinera mig mot Svininfluensan och att jag tror att det är väldigt uppblåst och överdrivet.
Jag har aldrig tagit influensavaccin inna och skulle förmodligen aldrig göra det heller...
MEN... idag har jag tagit sprutan och jag var helt OFÖRBEREDD.
Vi gick som vanligt till babycafét och satt och pratade när vi kom in på ämnet influensasprutor.
Jag hade veckan innan talat om vilken sprutskräck jag har och att jag aldrig skulle ställa mig i en lång kö för att plåga mig själv ELLER min son.
Hur som helst kom Williams BVC sköterska in och talade om för mig att hon hade en dos att ge mig IDAG, gissa om jag fick ångest, hjärtklappning, tårar i ögonen och allt där till.
Nu gällde det att bestämma sig snabbt... För Williams skull valde jag att ta vaccinet och jag kommer även att vaccinera honom när han blir 6 månader. (Hoppas kunna beställa tid genom BVC så jag inte behöver stå och köa.

Stort tack till er för hjälpen idag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra gjort vännen, du är sååå duktig...kraam.

2009-11-25 @ 17:25:15
Postat av: Kristine

Starkt jobbat ;O)

2009-11-25 @ 18:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här