Tänder och babycafé

Wiiie! Äntligen har jag fått lite sömn! William har bara vaknat 2 gånger i natt. Gnället som han håller på med just nu tror jag är tänderna. Han har börjat tugga på nappen och helt plötsligt blir han ledsen, han har även börjat tugga på mig, gärna på hakan.
Om en stund ska vi säga hejdå till Anton som ska till skolan, (Hoppas det går bra för honom på matteprovet idag) sen ska vi göra oss i ordning och bege oss till Babycaféet. Idag går jag och William själva

Idag är det kallt och blåsigt ute , gäller att klä sig varmt.
Åh vad jag längtar till vintern och SNÖ.

Nu kaffe och lite VAKNA! med the voice på kanal 5



Vad ska ni hitta på idag?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här