Underbara fredag!

Äntligen fredag!!!
Idag blir det familjekväll, vi tänkte mysa med tapas idag. Antons enda önskan på det är att det ska finnas kycklinvingar, så det ska väl fixas. Funderar på calamares också.
Detta är helt nytt för oss så kom gärna med lite tips på vad man kan ha på bordet.
Till allt detta blir det givetvis en film och efter det GODIS.

Anton är nu ivägskickad till skolan, R sover och William leker med sin fötter (bästaste leksaken?)
Ska sätta igång att städa strax, har lovat Anton att sätta upp hans stjärnor i fönstret och julgardiner då han inte är här nästa vecka (första advent), resteb av huset får nog vänta några dagar, en sak i taget.
Senare idag blir det storhandling, fylla upp kyl och frys. Härligt!

Vad ska ni hitta på idag?

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Evelyn

Milton har precis börjat leka med sina fötter, som jag väntat! Så skönt när det finns en rolig leksak som man inte kan kasta iväg! =D



Jag har varit tvärsäker på att inte vaccinera men nu börjar jag vända. Det är ju så himla många som insjuknar. Jag är inte orolig för min egen del, jag kan nog stå emot bra men tydligen drabbas ju små barn betydligt värre och det känns ju ganska olustigt.



Vi ska till bvc på torsdag, ska rådfråga där så får vi se vad som händer!



Ha en trevlig helg!

2009-11-20 @ 11:49:11
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här