Babycafé och grötprovning

Imorse var blogg.se jättesegt, det gick bara inte att komma in, men nu funkar det bättre.
Inatt vaknade William kl.2 och tyckte att det var dags att gå upp, efter ca 1 ½ timme somnade han om för att väcka med kl.4 och sen 5 igen. Känns som om man varit ute och partajat en hel natt i huvudet, men det fick gå ändå.
Kl. 9 mötte vi upp grannen med dotter för att promenra till babycafét, det var kallt ute idag, riktigt kallt, det till och med snöade ett par stackars flingor. William tyckte inte om att det snöade på honom så han fick ha regnskyddet (som även skyddade mot blåsten).
Idag var det många mammor där, det har det inte varit innan när jag vart där. Det bjöds på kaffe och fralla för en tia.
När vi skulle gå hem och klätt på William och Mireille slog det mig att dom liknade små stjärnor (vilken dom också är sötpluttarna).

Två små stjärnor redo för promenad efter babycafét

Efter babycafét gick vi förbi affären och sen till pressbyrån för att köpa en latte, sen bar det av hemåt.
Båda barnen somnade på vägen så vi tog en extra runda och trots att det var kallt ute så var det ändå skönt att gå. Träffade på Nina ute också (måste ta en fika med henne snart, det var alldeles för längesen).

Jag fick lite grötpulver av grannen idag, för att testa till William och åh, vad han gillade det...


Koncentrerad på maten, det här var något nytt och GOTT



Lycklig och mätt efter godaste gröten ever!

Nu ska jag dyka i säng och försöka komma i kapp med sömnen...
Ha en underbar kväll.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Han verkar gilla det mesta.

Hoppas du får sova i natt, vi hörs i morgon.

Kram Jenny

2009-10-14 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här