Dimma låg tjock...

Dimman låg tjock ute när jag vaknade i morse och kallt var det.
William väckte mig kl.6 i morse och jag känner mig pigg och utvilad, helt underbart!



Gårdagen blev lite stressig. Anton kom hem efter skolan, men jag fick köra honom hem till sin mamma igen då vi misstänker att det är "svininfluensan" R fått.
Sen snabbt hem, amma William, klä honom varmt och iväg till dagis för att hämta kusin Milton. Vi gick och köpte banan till Milton som var hungrig.
Det var riktigt kallt ute igår och vi var ute och lekte i 1 ½ timme.
Kvällen blev kort. Jag dök i säng strax efter 20, kl 21 var det Svenska Hollywoodfruar på TV. Är verkligen Anna Anka seriös? Mer korkad människa får man nog leta efter. Man blir ju förbannad när man hör på hur hon pratar och hur hon nedvärderar ALLT och ALLA.  Ändå kan man inte sluta titta.

Nu ska jag gosa lite med William som precis vaknade efter dagens första nap.

Ha en mysig dag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här