fortsättning av gårdagen...


Igår var jag och William på babycafét, det var nästan inga där igår, kanske berodde på vädret?
Gjorde chailatte i termosmuggar till mig och Helena så vi slapp frysa på vägen till centrum ;0)
Gick förbi jobbet en sväng efter babycafét (saknar),och sen hem och åt lunch.

Anton kom hem från skolan vid 15 ca och busade med William en lång stund innan han kilade upp och såg på film.
Efter filmen kom han ner igen och jag hittade honom här:


12 årig hungrig tröttmössa.

Till middag bjöds det på kyckling med mögelost och grädde i ugnen serverat med ris. Så gott och famlijens favoriträtt.
William fick potatis och majspuré vilken slank ner även om mycket hamnade på andra ställen.
Det blev ett dopp i badkaret direkt efter maten och ni förstår säkert varför.


Mat är supergott!

Det blev en tidig kväll för HELA familjen igår.
Anton gick och la sig (frivilligt strax efter 20 och somnade bums)
William somnade i min famn strax efter 20.30.


Trött bebis.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Helena

Måste testa lillebrorsans gym förstås! 8)

2009-10-22 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här