Fredag mycket sömn och sjukt barn...

Fredag!!!
Natten har varit ljuvlig, jag känner mig på strålande humör.
Gick upp vid 6 tiden var ute med hunden och gjorde lite kaffe. William låg kvar i sängen med sin pappa.
Ska nu få upp Anton ur sängen så jag kan köra honom till skolan. (R är ju ledig idag så bilen är MIN).
Sen blir det en sväng förbi bageriet för nybakta frallor.

.....

Ändrade planer... Anton är sjuk, hostar och har feber så det blir ingen skola för honom idag.
Typiskt när det skulle vara fredagsmys i klassen med filmvisning från lägret i början av terminen.
Det var dessutom VÄLDIGT noga med att det skulle vara hembakt att ta med (Antons önskan) så här blev det muffinsbak i går kväll. Stackars liten som nu är sjuk.
Det blir till att hålla sig på rummet med massor och vila och film, inte vara i närheten av William.
Hoppas verkligen att det bara är vanlig hosta/förkylning och INTE den nya influensan.
Kanske borde åka ner och köpa handsprit på apoteket?
Här kommer i alla fall bild från gårdagens muffinsbakning.


Chokladmuffins med chokladsås i. Gott!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här