Williams dopdag

Idag har vi döpt William.
Vi valde att ha ett litet dop, vilket var skönt.
Williams faddrar var min syster Ida och R´s syster Lotta
Efter dopet var det fika hemma hos oss.
Jag hade gjort bakelser



William fick massor av fina doppresenter

Från moster/Gudmor Ida och C fick han en söt sparbössa i tenn.


Av Faster/gudmor Lotta med familj och Farmor fick han ett par baby UGGisar


Av Farfar och Inger fick William ett guldhalsband med ett W-hänge


Av gammelmormor Margit (min mormor) en underbar speldosa i tenn.


Av mormor och morfar Y fick William bäddset med Nalle Puh, ett fotoalbum och babyservis med Nalle Puh.


Av min faster Birgitta och min kusin Carina med familj fick William strumpor, jeans, t-shirt, munkjacka, sparbössa Zebra, foppa tofflor som blinkar, och en liten elefant.




Stolt mamma med William innan dopet... "Lånade" bilden av Lotta
(Dags att gå till frisören snart för min del tror jag ;0) )

Tack för alla underbara presenter William fått!
Mer bilder kommer snart...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Fint :)

2009-10-04 @ 15:00:54
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med föregående talar. Så fint.

Och vilket bra kort på mor och son.

Bakelserna tyckte jag var ursöta

2009-10-04 @ 16:43:30
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här