Godmorgon kalla måndag

Usch vad det var kallt när jag var ute med hunden i morse. Man känner verkligen att vintern är på ingång nu.
Har sovit mycket inatt, trots en hostig sambo och knorrande bebis. Jag känner mig utvilad och det var längesen.

Idag ska jag och William hämta kusin Milton på dagis, alltid lika roligt, men vi får hålla oss utomhus tills Lotta kommer, vill ju inte att R ska smitta ner Milton.

Ska äta lite frukost och gosa med William (när han vaknar), sen ska jag sätta fart på min dag.

Vad har ni för planer idag?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Å va jag längtar efter att gå ut å gå med vagnen! Det är ju så mysigt fast det är kallt ute (tycker jag iaf)! Ska försöka komma ihåg att lägga ut receptet lite senare!

Ha en jätte skön dag!



2009-10-05 @ 10:06:49
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här