Ombytta roller?

Godmorgon!
William har sovit hela natten, förutom en amning 4.30. Han sover dessutom fortfarande!
Istället var det JAG som studsade upp pigg som en lärka kl 6. Visst är det typiskt?!?

Min rygg har fullständigt brakat ihop. Jag vet att jag lyfter fel så det är väl inte så konstigt. Största problemet är att jag inte vet hur jag ska göra för att lyfta rätt.
Egentligen bottnar problemet i att jag inte har några muskler i ryggen, kanske borde göra ett besök på gymmet?

I Stockholm regnar det idag. Önskar mig snö, kanske kan få det till min födelsedag om en månad?
Nu ska jag dricka lite kaffe och kika lite på VAKNA! med The Voice precis som vanlig på mornarna.


Bjuder på en gammal Carola klassiker som från när jag var liten (1984).
Carola - Det regnar i Stockholm


Vad har ni för väder hos er idag?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här