Tänder på G?

Undrar om det kan vara tänder på G hos William, här har dregglats och gråtits hela dagen, febern har legat på runt 38,6.
Ingenting har varit bra, förutom de stunder som hans pappa burit på honom, William har blivit så pappig i helgen.
Nu sover han äntligen, hoppas bara att han kan sova många timmar i ett sträck nu.
Själv har jag haft en i stort sett sömnlös natt och det kommer väl slå tillbaka på mig imorgon, för det är väl då tröttheten kommer.
Jag tror inte att det är influensan som William fått, eller jag hoppas inte det i alla fall.
Han tuggar på mig, på sin far, på alla leksaker och ALLT han kommer åt.
Stackars liten vad det måste göra ont.

(Har lite nytt på G här på bloggen så håll utkik. Säger ingenting nu...)

När fick ert/era barn sin första tand och hur måddes det då?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

Men guud så fin design du har! underbart fin :D

2009-10-25 @ 20:02:41
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: cecilia

Stackars liten då.



Min tjej fick sin första tand för bara två veckor sen ungefär och hon är 7,5 månader. Nu har två tänder kommit upp, men dom ser fortfarande ut som små riskorn.



När tänderna var på väg upp var hon jättegnällig och dregglade massor. Hon grät när hon åt och hon hade diaré. Hon hade inte direkt feber, men förhöjd temperatur hade hon nog. Vi kollade aldrig tempen, men hon svettades mycket.

Så snart tänderna poppade upp försvann alla "biverkningar".



Det kan ju vara tänder han börjar få. Kolla och känn efter. Jag tyckte man kunde se tänderna som en lite mörk fläck under tandköttet innan dom kom upp. Sen kändes tandköttet lite slappt och mjukt precis där.



Hoppas lilleman blir bättre snart =)

2009-10-26 @ 13:10:33
URL: http://barn-ombord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här