Uppe innan tuppen!

Ja, idag var vi uppe innan tuppen. Det börjar nästan bli en vana nu.
När R går upp så MÅSTE William också gå upp. Hoppas att det går över snart.
Ända fördelen är väl att jag kan skylla mina rynkor och påsar under ögonen på dålig sömn.
Konstigt nog är jag inte så trött på dagarna som jag borde varit med tanke på hur lite jag sover.
William har somnat om brevid mig i soffan (som vanligt), vad gör jag då?
Istället för att blunda en stund jag med så fastnar jag vid datorn.
Ska vara borta kl.9 och hjälpa till att fixa en hemsida så det är ingen idé att lägga mig och vila.
Jag ska ju hinna duscha, äta frukost och klä William innan.
Men jag är bra sugen på att blunda en LITEN stund, kanske 20 min.

På eftermiddagen kommer Anton förbi för att hämta sina skridskor, han ringde igår.
Lilla plutten som snart blir 12. Får se om jag hunnit baka klart kanelbullarna då.

Har rensat här hemma och slängt ut lite saker på blocket. Ut med det gamla och in med det nya.


(Har sålt min skyddsärm, blir av med den idag :0) )

Ha en underbar dag!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här