Äntligen sömn

Har fått sova 7 timmar (22-05) i natt i ett sträck! Helt underbart och jag känner mig plötsligt som en ny människa.
Lite piggare, lite gladare och med ny energi. En dusch också så är jag fit for fight idag. ♥
William fick aldrig några större biverkningar av sin spruta igår, förutom att han var lite extra gnällig på kvällen och väldigt mammig, men somnade vid 21 och sov till 5 i morse.
Nu sover han igen brevid mig i soffan, Robban har gått till jobbet, Anton är på väg att gå till skolan och jag har precis hällt upp lite kaffe. Tv´n står i bakgrunden det är "vakna med the Voice".
Bra start på dagen ♥


(Sovande bebis William)

Ha en toppen dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanski

Vad sööt han är! =)

2009-09-09 @ 22:31:42
URL: http://challenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här