Hemma igen efter vårt lilla äventyr...


Eller så spännande var det inte. Vi har varit nere i Centrum en sväng, har varit i kyrkan och pratat med prästen då William ska döpas nästa helg. William charmade prästen och satt och skratta hela mötet, men när prästen ville hålla honom började läppen att darra och William började gråta.
Han är så mammig/pappig just nu.

Tog vägen förbi apoteket för att hämta ut ny kräm till mina händer och en sväng in på pressbyrån för en latte.
På vägen hem höll jag på att köra in i "Baren" Molle med barnvagnen hahaha... Gick samtidigt som jag letade efter något i skötväskan. Borde se mig för vart jag styr vagnen kanske, men det gick bra i alla fall.

William fick använda sin nya fleeceoverall från H&M idag då det var lite kyligt ute. Tycket att det är svårt att klä honom just nu. Jag vill ju inte palta på honom för mycket.




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja visst sjutton är det svårt med ytterkläder nu! Jag har bara en jättetjock overall, funderar på att köpa en tunnare, å andra sidan klarar han sig bra med en fleecefilt i vagnen än så länge...



Är det ett genomskinligt regnskydd? Snyggt isf! Vi har något svart trist åbäke som åker på.

2009-09-22 @ 15:49:55
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Blondiie was here=)

hoppas dopet blir superfint!!!! kramis

2009-09-22 @ 16:25:32
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här