Slut för idag.

Här har det varit matlagning, läxläsning, bakning och bad av bebis på kvällen.
Idag bjöds det på friterad mat (pommes och chickybits) som är en av Antons favoriträtter. Har fått hem min fritös efter att den varit på utlåning i ca 4 år. (Men det är en annan historia, eller hur mamma och Ida).
EFter middagen slängde jag ihop en dubbelsats dumlekakor när dom var klara fick William ett bad.
Han är som en fisk i vattnet och älskar verkligen att bada. Han plaskar och skrattar, mitt lilla bustroll.
Anton förhördes på Engelskaläxan, vilket han fixade galant (efter lite tjat). Han har otroligt lätt för språk och ska börja läsa spanska i skolan nu.

Nu sover två trötta killar, R sitter vid sin dator och jag vid min. Jag ska alldeles strax också krypa till kojs och titta lite på TV.

Imorgon ska jag och grannen (som har en dotter lika gammal som William) gå på babycafé. Har aldrig varit där så det ska bli roligt.



Godnatt gott folk

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Men gud vilka söta barn du har! Hur gjorde du för att det skulle bli sådana? ;-) Åt du mycket sött när du hade dom i magen? (",)



Njut dagen!

2009-09-23 @ 08:16:04
URL: http://lackert.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Haha...ja den stod i min källare i flera år...och du..jag har aldrig använt en sån apparat.

Puss...

2009-09-23 @ 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här