Goodnight sweethearts...

Då var denna dagen också strax förbi.
Idag har verkligen varit en mysdag här hemma... I alla fall tills klockan var ca 15 då jag fick för mig att dammsuga hela huset, både uppe och nere. Anton var snäll och tog hand om William när jag var på övervåningen.
På förmiddagen var min söta vän Jenny här på en fika. Hon hade köpt en ny bil.
William fick provsitta barnstolen under tiden och det var mycket spännande för honom.
Nu sover lilleman så jag ska strax bära upp honom till sängen...
Men först ska jag bjuda på dagens bilder.





Ciao!

Kommentarer
Postat av: maja

Måste bara säga att du har fantastisk söta små barn Linda :)



Kram från Maja

2009-09-25 @ 03:40:14
URL: http://majalovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här