Hemlis...

Idag kom två paket i brevlådan.
Ett till William ifrån min faster, kusin, kille och barn (William hälsar och tackar), och ett paket som är hemligt...
Ett par dagar till i alla fall.
Nu sover William middag, så jag ska passa på att göra honom sällskap innan han vaknar igen.
Missade babycafét idag, var alldeles för trött för att ta mig dit, men nästa vecka ska jag nog försöka ta mig dit har ju även inbokad 4 månaders kontroll på William då. Herregud, om en vecka är min lilla plutt 4 månader.
Och inte att glömma är att våran stora kille Anton blir 12 snart!!!




Kanske jag får sova en liten stund nu om jag skyndar mig...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så söta grabbar...man kan ju äta upp dom....kram..

2009-09-30 @ 17:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här