Ingenting...

har vi gjort idag.
Eller, jo, jag har städat då min mor & Co kommer imorgon, tittat på ett par avsnitt av Buffy (när William sov) och varit hos Lotta en sväng, druckit  chailatte och söta Milton ville visa ALLA sina leksaker för mig, William var i famnen på faster under hela besöket.
Har precis ätit middag, dukat undan, ammat William som nu är supertrött och säkert somnar vilken sekund som helst.
R har serverat mig kaffe så nu ska jag bara ta det lugnt innan läggdags, det blir en tidig kväll för min del, William väckte mig 4.22 imorse.



♥ Älskade lilla unge ♥

Ciao!

Kommentarer
Postat av: saom

Vilka goa runda kinder!

2009-09-14 @ 23:47:04
URL: http://saom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här