Mera onsdag...

Idag har dagen fördrivits med städning av både över och (åh, så roligt).
William har hälsat på grannflickan som är 1 vecka äldre än honom. Det var första gången som dom verkligen studerade varandra. Så gulligt dessa små troll. Joller och mycket leenden utbyttes, undrar vad dom bubblade om.
En lång promenad har vi hunnit med också och träffat faster Lotta och Zalza på vägen hem.
Nu sover William sen en timme tillbaka och strax ska jag göra detsamma.
Kan inte fatta att dagarna går så fort, jag tycker inte man hinner göra någonting nästan trots att man vill göra massor.
Imorgon har jag i alla fall bokat dejt med min vän Nina, vi ska gå på Tjejkväll i ett köpcenter. Det ska bli skönt att få göra något annat.
William får stanna hemma med sin far (jag blir inte borta så länge, max 2 timmar).

Ha en trevlig kväll alla

Ciao!

Kommentarer
Postat av: barnshoppingbloggen - mode & shopping för barn!

Hejsan!

Ogillar att göra "reklam" egentligen, men såg att du tävlar hos "Prinsessan".

På barnshoppingbloggen kan du också tävla om en vinteråkpåse från Elodie Details och inte nog med det, du får även vintermössa, tofflor & shopperväska med i vinsten!

Tävlingslänk:

http://barnshoppingbloggen.blogg.se/2009/september/tavling-25-vinn-ett-ride-in-style-paket.html

Tack!

2009-09-02 @ 22:48:10
URL: http://barnshoppingbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här