Morgonpigg?

Jag brukar inte ha problem att gå upp tidigt på mornarna, men att behöva gå uppstrax efter halv 4 är väl lite till att ta i tycker jag.
Det är i alla fall sen dess jag har varit uppe. William väckte mig, ammade honom och la honom sedan i sin säng igen.
Han ville INTE sova, han låg och "pratade", skrattade och lyckades till slut även få upp R. Så när klockan var 4.30 var vi uppe alla utom Anton.
Nu har har jag... Varit ute på promenad med hunden, vikt ihop tvätten i badrummet, utfodrat djuren, gjort kaffe som jag nu gör mig ännu piggare.
Och gissa vad William gör...



Ja, just det, han har ju somnat om... brevid mig i soffan med ena foten rätt upp i luften...
Funderar på att lägga mig brevid en liten stund innan jag ska väcka Anton som ska upp till skolan.

Tills vi hörs igen

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ojoj vad tidigt! Vad har han för sovrutiner?



Du har så himla fina kläder på William, var köper du kläder?



Ha en bra kväll!

2009-09-14 @ 15:37:14
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Lotta

han är så underbart söt !!



Jag vill låna !!! :)

2009-09-15 @ 09:05:54
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här