Nytt hem till hunden...

Fick en liten sovmorgon idag, närmre bestämt till kvart över sex.
William var då hungrig och hunden pep som en fågel för han ville gå ut just på sekunden.

Har funderat ett bra tag nu och bestämt mig för att hitta nytt hem till min hund.
Känner att jag inte hinner med honom.
Han har ett hjärta av guld och är världens snällaste, MEN tror även att han är en mycket LITEN hund.
Är rädd att han ska trampa på William (han är lite som en ångvält ibland),har märkt att han även blivit mer stressad sen William kom.
Givetvis vill jag inte att vem som helst ska ta honom, utan någon med erfarenhet av hundar.
Usch, det gör ont i hjärtat, men det är så det får bli.



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Vilken vacker schäfer! Det är ett jobbigt beslut du har tagit men känns det rätt så är det rätt!

2009-09-20 @ 20:28:00
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här