Paket i lådan...

Jag fyndade ju lite på tradera häromdagen... och idag damp två paket ner i lådan.
Fick även ett paket från Agria med kattmat (fråga mig inte varför)



Jag ÄLSKAR paket :0)

Vad det fanns i paketen visar jag imorgon, nu ska jag bära upp William till sin säng sen ska jag kila ut med hunden en sväng.

Förresten... när försvinner fästingarna? Hade en äckelfästing som kröp på min hand för en stund sen.
Jag avskyr dessa ÄCKLIGA djur. Vad har dom för mening i näringskedjan? Svara på det någon.

Kram och Godnatt

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

glömde din stång :o/



men har annat "gott" åt dig :P

2009-09-21 @ 21:17:43
URL: http://undressed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här