Stackars liten, mamma gråter

Då var 3 månaders kontrollen över och första sprutan tagen.
William är nu 63 cm lång och väger 7300g.
Sprutorna gick bra, storebror Anton var ju med och höll honom i knät, medans jag (livrädd för sprutor)satt på utsidan och grät lite.
Åh, vad det gjorde ont i mitt hjärta när jag hörde honom skrika, men jag valde att inte vara med för att INTE föra över min rädsla till honom.
Brorsan fixade sitt uppdrag galant, vilken tur att William har sin Anton ♥
Nu ligger mina grabbar på golvet och ser på TV
Visst är dom fina ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så duktig Anton var......ge honom en kram från mig...och givetvis en kram till Kotten...

2009-09-07 @ 18:39:55
Postat av: Blondiie was here=)

precis likadantgjorde jag, stod å skakade och grät hysteriskt medans barnen fick sina sprutor....

Nu när alex skall ta tar han hellre i armen än i fingret och tycker inte ens det känns medans jag själv sövs för blodprov=)

skönt det gick bra if!

kramis

2009-09-07 @ 18:55:25
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej glöm inte cykelhjälmen :P

Sån duktig storebror Anton är.

Smart av mamma och gå ut och sätta sig.

Stor kram

2009-09-08 @ 06:42:24
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad snällt utav Anton att ställa upp för lillebror :) Jättesöt bild på dem :) Pöss!

2009-09-08 @ 19:29:24
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här