John Blunds fel

John Blund tappade nog säcker med sömnpulver i mina ögon igår.



Jag är fortfarande trött.
Så trött så jag har huvudvärk. Blääääh!
Jag har mig själv att skylla för jag somnade inte innan 1.30 i natt, jag kunde bara inte somna.

Igår kväll såg jag och R på andra Alien filmen och åt massor av godis.
Nu ska jag ta mig en stor kopp kaffe och hoppas på att kvickna till och bli lite piggare, så får vi se vad dagen har att erbjuda.
Vädret är ju inte det bästa idag, gråmulet och lite blåsigt.
Men som man säger:
~ Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ~

Ha en skön söndag

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

För mycket socker kanske....innan läggdags....puss.

2009-09-06 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här