Baby & Barn mässan 2010

Trött som bara den efter en heldag med syrran på Baby& Barn mässan. Vilken lycka det var att få hänga med henne hela dagen, bara hon och jag.
William skötte sig näst intill exemplariskt hela tiden.
Jag fick alltså njuta ordentligt av vårt besök.
Det blev en hel del shopping och även en massa gratissaker. Tur att vi hade vagnen med oss.
NOVA STAR

2 super snygga hoodies, en till William och en till Kusin Milton hemma i Stockholm.


T-shirt och mössa till William

VINCENT SHOESTORE


Söta skor till William

GRATISSAKER


Nappar från MAM


Babyolja och dusch från Libero


Testgrej från konsumentverket


Lite saker från HUGGIES


Givetvis fikade vi gott (men dyrt) på mässan. Jag måste ju säga att 59 KR är svindyrt för en kycklinmacka, även om den var supergod.
Jag köpte en smoothie och en latte, gott tills jag kom på att det måste vara kiwi i smoothin (är lite allergisk) så den fick Ida dricka upp.







Trötta och mycket nöjda gav vi oss av från mässan vid 13.30.
Ni som funderar på att gå... GÖR DET!


Kommentarer
Postat av: Kristine

Va roligt du verkar ha det där nere :)

Ha en trevlig helg! Kram kram

2010-04-09 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här