Granfejd... del II

Var ute och skruvade loss plankorna och plockade ner grannarnas gunga för att sedan lyfta in gungställningen i vår trädgård.
När vi var klara rusade grannmamman ut arg som ett bi och skrek "Har ni lämnat brädorna????"
"Ja", svarade jag vänligt.
-Gungan då? Och skruvarna?
-Ja, svarade jag igen. "Allt ligger där borta".
- Bra!!!
- VARSÅGOD FÖR LÅNET!!!

Knepiga människor! Brukar man inte tacka om man får låna något av någon?
Så är i alla fall jag uppfostrad.
Nu är gungfejden förhoppningsvis över. Och grannfrun kan fortsätta vara nonchanlant och otrevlig, det är ingen som bryr sig om henne ändå.

William har testat gungan flera gånger idag och vår söta grannflicka Mireille (trevliga grannarna ;))  har också testat gungorna.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja dig....ge dom på nyllet bara!!!!!!

2010-04-03 @ 14:46:03
Postat av: Kristine

asg Vilka människor,, det e bra,, gå på dom bara.

2010-04-03 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här