Grannfejd? ;0)

Idag dag ska Anton (när han vaknar) hjälpa mig att fixa iordning gungställningen som grannarna "lånat" några år.
Hoppas inte att det blir något gnäll nu när vi flyttar in den i vår trädgård, det är ju trots allt våra gungor.
Det räckte med gnället som var igår när jag bad dom sätta tillbaka babygungan som dom plockat bort i somras.
William älskar att gunga
Förstår inte det sura minerna?!? Brukar man inte fråga om det är okej innan man gör om andras saker???
Babygungan bars över till mig, men tydligen får vi skruva fast den själva.
Och brädorna som gungan är fäst på vill dom ha tillbaka för det är deras som dom hittat (hahaha).
Herregud, skruva av de förbannade brädorna och stoppa upp dom nånstans!!!
Jag hade tänkt vänta till lite senare i vår innan vi lyfter över gungorna till vår tomt, men jag orkar inte höra deras gnäll så gungorna ska HEM idag.
Jäkla tjafs för ett par gungor, jag vet!

BTW- Varsågod för lånet!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här