Happy thursday!

Godmorgon!
Då var det torsdag igen då.
William har haft en bra natt och jag har bara varit uppe en gång med honom. Däremot har Anton varit vaken inatt då han drömt om inbrott och yxor.
Är det inte det ena så är det det andra.
Solen är påväg att spricka igenom här och det ser ut att bli en fin dag.

Ska försöka lägga upp lite mer bilder från vår göteborgsresa idag, men först blir det frukost.
William har precis somnat så nu har jag ca 30-45 minuter på mig att fixa lite innan han vaknar.
Funderar på att ta en tripp till öppna förskolan idag, det var väldigt längesen vi var där.

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här