Hemma igen

Har inte hunnit sitta vid datorn någonting knappt idag. Ville inte missa en sekund med mamma och Idag innan vi skulle åka hem tåget.
Har massor av bilder att lägga in och saker att berätta, men idag är mina ögonlock tunga och jag somnar nog tidigt idag.
En varm dusch och sen blir det sängen för min del.
Resan hem gick bra, fick hjälp av en snäll man när vi skulle gå av tåget.
R mötte oss på perongen och tog emot.
Hämta upp Anton på fotbollsplan, iväg till grillen för att köpa snabb middag (passade på att köpa tulpaner medans maten lagades), hem, äta mat. Anton iväg på handbollsträning, packa upp väska, tvätta, duscha William...
Imorgon är allt lugnt igen och jag får massor av tid till bloggen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här