Morning

Vi sov till 7 idag, trots det känner jag mig supertrött.
Myser i soffan med William som tittar på Chuggington, det verkar vara chuggingtonmaraton på Playhouse disney för det har gått hur många avsnitt som helst nu och William sitter som ett ljus i soffan.

Det ska bli kul när han får sina chuggingtonfilmer som jag beställt i påskpresent till honom.
Dom ska finnas hemma när vi kommer hem från Göteborg.

Ska börja rensa ut på övervåningen nu så vi kan börja fixa med Williams nya rum.
Vet inte om han ska få det som nu är datarum eller om Anton ska få ta det.
Hur som haver så ska det rensas och SLÄNGAS.

Vad händer hos er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här