Rensartag!

Gissa vem som somnade innan 22 igår, jag orkade inte ens se klart favvoprogrammet Hollywoodfruar.
Den lilla extra sömnen jag fick inatt gjorde gott för min kropp.
Jag tror att kommit på varför William vaknar så tidigt varje morgon.
Våran rullgardin är jätteljus och släpper nog in ganska mycket ljus och det lurar ju små killar att det är okej att gå upp.
5.45 varje morgon...
Idag har vi haft morgon mys länge och ska strax göra oss klara för att gå till affären.
Tänkte försöka röjja av ordentligt på nedervåningen idag (så mycket jag hinner med en 10 månaders hulligan runt benen ;)
Sopsäckar ska inhandlas, här ska rensas!!!
Lek i trädgården med gungorna ska också hinnas med givetvis.

Ha en underbar dag!






Kommentarer
Postat av: Lena

fin blogg! Og sykt fint design:D

2010-04-20 @ 11:29:21
URL: http://www.le94.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här