Så här på kvällskvisten

Det blev en snabb nattning i dag. William somnade prick kl.19 så nu har jag förhoppningsvis hela kvällen för mig själv.
Borde väl egentligen också lägga mig tidigt och få lite sömn, men det finns så mycket annat jag "måste" göra eller passa på att göra då han sover.

Imorgon ska vi på återbesök med William till Södertälje sjukhus, han fick ju förkylningsastma innan jul.
Nu är det ytterligare ett återbesök för att kolla så allt är bra.
Peppar, peppar så har det bara varit en tur då vi har behövt använda medicinen.

Nu ska jag titta på Hollywoodfruar på TV3 Play, givetvis missade jag det igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här