Sköna söndag

Solen försöker tränga igenom molnen, lite småkyligt ute, men hoppas ändå på lite värme idag.
William har fått upp ögonen på sina gungor och skriker hysteriskt om vi öppnar altandörren och han inte får gå ut.
(Dörren öppnas många gånger varje dag då vi släpper in och ut katterna).
Idag ska vi i alla fall leka i trädgården.
Igår fick William en massa fina saker från sin kusin Milton, bl a en rutchkana, skottkärra och sandsaker att ha på utsidan.

William fortsätter att vakna strax innan kl.6 och det är väl helt enkelt bara att gilla läget, det är väl jag som får lära mig att komma i säng i tid.
Är mest trött precis när jag kliver upp, men tröttheten försvinner snabbt bara jag får mitt kaffe.


William gungar hos mormor och morfar när vi var i Göteborg.
Den snygga mössa är från NOVA STAR


Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Tack.. : ) köpte dom på blomsterlandet förra året, men såg även att buketten hade sånna krukor i år fast i andra former, lika fina. om jag inte minns fel så kostade dom bara kring 60kr : )

2010-04-18 @ 10:04:59
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här