Sol & Vår ♥

Det har varit underbart väder idag så större delen av dagen har spenderats ute.
Nu börjar det dock mulna på och det ser ut att bli regn.
William älskar verkligen att vara ute och det är jag glad för då jag också gör det.
Vår trädgård är en ny spännande värld för honom, där finns massor att känna på, titta på och senare i sommar även smaka på.


Min prins
Williams faster var förbi i förmiddags och lämnade en elmoppe till William (efter kusin Milton).
Den lektes det med i trädgården en stund.
Jobbigt blev det när man inte kunde gå av själv ;) och dessutom en elak mamma som tar kort på eländet


Arg som ett bi


Lite gladare brevid...

Vid 16 kom R hem och William blev jätteglad. Han hade massor att berätta "daj,daj,daj,daj" är några av alla saker som sägs just nu.
Nu ska här lagas middag... Det blir hemmagjorda minicalzone idag. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här