Underbara valborg

Vilken värme det har varit idag!
Jag försökte passa på att börja fixa till det i trädgården så jag kan plantera lite nytt.
Det gick ganska bra till en början, men efter en stund tröttnade William och ville gå in.
Fick avleda honom för att få klart det sista.
Idag planterades det gräslök och dill, trollhasseln fick en ny plats där jag hoppas att den kommer att trivas bättre.
Jag och William tog lite mellis ute i solen idag.


Banan, jordgubbar, vatten... Och en Chai-Latte till mig.

Precis när vi gått in ringer R och säger att han är på väg hem från jobbet, det blev bråttom att byta om och tvätta av all jord från händerna.
Vi skulle kika förbi Williams faster för att se hennes nya lägenhet... Ja! Jag blev allt lite avis på att få bo så fint, nytt och fram för allt fräscht!!!
Är jätteglad för din skulle Lotta.

Pizza till middag som jag egentligen INTE ska äta... Var är min karaktär???
Sure! Jag satsar på beach 2020 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här