Fy katten!!!

Vaknade förvånadsvärt pigg trots den lilla (läs INGEN) sömn  jag fått i natt.
William har knorrat mellan oss i sängen och Grynet (den lilla katten) envisas att ligga uppe vid MIN kudde och spinna. Detta resulterar i att jag INTE kan sova.
Jag vet inte hur många gånger jag knuffat bort katten och hon lägger sig då en stund vid R´s fötter, men så fort jag somnar så ska hon tillbaka igen.
Inatt får hon nog vara sova ute så att JAG får sova en stund.
Ska försöka sova en stund på dan med när William sover middag.

Solen skiner ute och vi hoppas på en underbar dag för alla!


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Lovina

Hej!



Tycker du? Flesta säger hon är lik mig, men antar att jag och J är väldigt lika också, då blir hon ju lika oss båda =)



Det gick faktiskt bra att klippa Lovina. Eftersom det var farmor som klippte så var det ju inte det där tvången som hos frisörskan att sitta still på en stol. Farmor sprang omkring och lirkade runt Lovina. Farfar höll i henne och visst rörde hon sig men gick faktiskt väldigt bra=)

Tror de är enklare att göra hemma när de är så små faktiskt =) Kanske värt att testa?



kram Linda

2010-04-19 @ 11:16:59
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här