Vad är en sovmorgon?

Jag vet att jag tjatar occh ältar det här med sömnen...
Samma visa idag igen och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. William vaknar vid 3 och sen efter det vaknar han MINST 1 gång i timmen tills han tycker att det är dags att gå upp.
Idag fick jag ligga kvar i sängen till 7 (Tack!).
Det är märkligt hur lite sömn man klarar sig  på. Det hade jag aldrig gjort innan jag fick William.
När man är så trött att ögonen nästan faller igen av sig själv får man helt plötsligt lite extra energi från ingenstans.
Tur är väl det.

Nu myser vi i soffan, William tittar på Chuggington (favvoserien på playhouse disney).
Resten av familjen sover.
En termos kaffe med sugrör tack!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här